понедельник, 4 ноября 2013 г.

Bloguma hoşgeldiniz!

Merhabalar, değerli ziyaretçiler!

Benim adım Yuliya.
Bugün nihayet Türk dilinde blogumu başlatmaya karar aldım. Daha önceden Rusça olarak Türkiye'nin Zeytin ve Zeytinyağı hakkında tanıtım amaçlı  www.olivium.ru adlı blogumu yazmaya başlamıştım, ve severek devam ediyorum. Benden soruyorlar, neden Rusça? Haydi bir tane de Türkçe de yap. Ve işte bugün başlıyorum :)



Bu arada, rusça sayfamı ziyaret etmek isteyenler onu translate.google.com kullanarak Türkçeye çevirebilirler.


Merak duyduğum konuları Türkçe kaynaklardan çevirip, blogumda Rus okurlarla buluşturuyorum.


Türkiye'de yaşarken çok çeşitli konular ilgimi çekiyor, tarih, edebiyat, sanat gibi konular, ve tabii ki, yerli mutfak kültürü ve gelenekler. Onları araştırmak ve yeni bilgiler öğrenmek beni mutlu ediyor.

Sayfamıza hoş geldiniz!

Комментариев нет:

Отправить комментарий